Levering-Betalingsbetingelser

Betalingsbetingelser for nettbutikken og levering.

Alle våre produkter er priset i norske kroner inkludert mva. Ved bestilling, vennligst oppgi adresse hvor du vil varen/varene skal leveres.

Vår leveringstid er to til tre arbeidsdager (man til fredag). Skulle det av uforutsette grunner oppstå forsinkelser, vil du få informasjon om dette per mail.

Alle bestillinger som kommer til nettbutikken blir bekreftet først på skjermen like etter bestilling. Vår bestilling innholder informasjon om: Bestilte vare(r), mengde, pris inkl. MVA, frakt og total sum og et unikt ordrenummer. Når kunden har mottatt bestilling pr. e-post anses bestilling som bindende.

Uteblitt betaling av faktura.

Dersom faktura ikke er betalt ved forfall, påløper forsinkelsesrente i henhold til lov om renter ved forsinket betaling samt purregebyr og omkostninger etter inkassolovgivningen.

Reklamasjon eller ødelagte varer via posten?

Reklamasjon på ødelagt vare:

Ønkser du å reklamere på et ødelagt produkt? da må du sende oss bilder eller video av ødelagt produkt, hvilket produkt det gjelder og gjerne en liten forlaring på hva som er ødelagt, hvis det ikke kommer tydlig frem på bilde/video.

Bilder/video kan sendes til post@dufter.no eller til tlf 91 68 64 21.

Ødelagt forsending via Bring Posten Norge:

Hvis du har vert uheldig og mottatt varer ifra oss gjennom posten som er ødelagt, må vi ha din hjelp til å få godkjent saken hos posten. Posten har visse kriterier som MÅ oppfylles for at en skadesak skal godkjennes, se liste over kriterier under. 

-Bilde av ytre og indre embalasje, eksempel: Ytre eske og indre eske, bobleplast, plast, isopor, papir eller lignende matriale.

-Bilde av ødelagt-ødelagte produkter. Hvor det kommer tydlig frem hvilket produkt som er ødelagt, og evt nærliggende produkter som har blitt tilgriset eller knust.

-Antallsliste av ødelagte produkter.

-Sporings nr, dette kan vi også vere behjelplig med.

-Spar på ødelagt produkt/produkter til saken er godkjent, hvis det dufter mye, legg vare/varene i en pose og knyt igjen.

Sist men ikke minst så beklager vi for den uheldige situivasjonen med ødelagte varer. God kundeservice er viktig for oss, så hvis du kan hjelpe oss med det som står over, så pleier det alltid å gå bra.

Ha en god dag.

Totalsum:
    Til kassen